Beyaz çikolata karamelli Cheesecake



Geri döndüm ve peynirli kek getirdim! Gerçekten bu cheesecake dilim ve tatmak için bu sabah heyecan duymuştur. Eşim iş için hazırlanıyordum iken, ben Liz Lemon, iş kanalize dişlerimi, fırçalıyordum benim 'Ben gidiyorum' peynirli kahvaltı niyetine yerim ' şarkı ve dans rutin.

Neden bana evli kalacak bilmiyorum.

Ben isterim ısrarla bir arkadaşımdan, bu tarifi verildi. Beyaz çikolata karamelli cheesecake tarifi. O sevgi dolu o benim hakkımda değil, yapmak o kaşıntı. Nasıl bir aşk değil bir cheesecake ve beyaz çikolata ganache yaklaşık yarım kilo meyilli içine dahil tüm pastanın içinde karamel har vurup harman savurmak için pirinç sosu?!




O haklıydı, bayıldım. Çevre mükemmel bir doku ile çok lezzetli. Woooo!

Evet, şu anda yüksek ciddi cheesecake indüklenen kahvaltı şeker sürüyorum.

İyi bir duygu. Dönelim...




Beyaz çikolatalı Cheesecake karamel sır ile
adapte Ray'in kayıkhane: Pacific Northwest sırları deniz ürünleri

Karamel Sos

1 1/2 su bardağı toz şeker
1 3/4 çay kaşığı limon suyu
1 pint krema
4 çorba kaşığı tereyağı tuzsuz

Sos yapımında içine almak önce Karamel Sos yapma konusunda gitmek birçok ev aşçılar için en kolay yolu bu değil not edeyim. Sinir bozucu bir tavada neredeyse saf Şeker eritme ve kolayca yazabilirsiniz. Bu kısmı tarifi deneyen kadar duygu değilseniz, sizin en sevdiğiniz karamel sosu satın ve yavaşça cheesecake sır sıcak çekinmeyin.

Bir orta boy sos tava (non-sopa için kullandığım) orta yüksek ateşte, şeker ve limon suyu birleştirir. Şeker eritilip çoğunlukla o zaman kaşığı bir kenara kadar tahta kaşıkla karıştırın ve hatta boyunca renkli tutmaya ateşte tava girdap.

Pişirmeye devam etmek ve o şeker kadar girdap orta kehribar rengi döner. Dikkatle izlemek, şeker çabuk kararacak ve koyu kahverengi olmak gerekir veya siyah o acı ve nahoş tadacaktır.

Sos dönüştüğünde doğru renk yavaş yavaş krem fırçalamak. Eğer krema ilavesi ile karamel sertleşir, merak etmeyin. Sadece krem ekleyin ve karışımı getirmek devam etmek için geri bir orta ateşte kaynatın. Heyecan şeker remelted kadar devam ediyor. 5 dakika kaynatın daha sonra ısı kaldırmak ve tereyağı karıştırın izin verin.

Kullanıma hazır kadar soğuk ve ısı güvenli konteyner içine dökün.




Kabuk
10 ons graham kraker kırıntısı ezilmiş
7 çorba kaşığı tereyağı tuzsuz

Cheesecake dolum
3 8-ons paket krem peynir, oda sıcaklığında
1 1/4 su bardağı toz şeker
1/2 su bardağı krema
8 ons kaliteli beyaz çikolata, doğranmış
5 büyük yumurta
1 çay kaşığı vanilya özü
tutam tuz

kaynar su

Ön ısı fırın 375 ° F. Graham kraker kırıntısı eritilmiş tereyağı ile birleşmek ve içine alt ve 1 1/2 inç bir 10 inç Bahar form pan tarafında tuşuna basın.

Fırında 10 dakika ve bir tel raf tamamen soğumasını bekleyin.

325 ° F-ısı azaltmak ve peynirli kek hamuru hazırlayın.

Kıyılmış beyaz çikolata ısı güvenli kaseye koyun ve bir kenara koyun. Krema 1/2 fincan yavaş yavaş küçük soslu tavada orta ateşte getirmek. Sıcak krem beyaz çikolata üzerine dökün, salla onu batırmak için kase ve bir dakika boyunca bekletin. Çikolata yavaşça tamamen eriyene kadar karıştırın.

Raket eki ile karıştırıcı, krem peynir beat, bu kadar düzgün ve parmaklarla serbest. Şekeri ekleyip karıştırın, gerektiği gibi kase kenarları aşağı kazıma.

Orta hızda beyaz çikolata ganache yavaş yavaş ekleyin. Bir kez kombine her yumurta anonim kadar düşük hızlı dayak yumurta, bir defada ekleyebilirsiniz. Bütün yumurtaları eklediğinizde, vanilya ve tuzu karıştırın ve hazırlanan tavaya dökün.

Üzerine alüminyum folyo bir kaç büyük yaprak tava seti ve onlara su geçirmez tava kenarlarına kadar pürüzsüz.

Peynirli kek büyük bir kavurma tavası ayarlayın ve sonra fırında yerleştirin. Bir inç (Hayır yüksek alüminyum folyo en düşük kenar) için dolgu kavurma tavası içine kaynar su dökün. 325 ° F bir saat sonra ısı azaltmak ve 300 ° F ek bir 60-90 kadar merkezi sadece set dakika pişirin sağlar.

Fırından çıkarın ve bir tel raf tamamen soğumasını bekleyin. Bir kez soğuk soğuk en az 4 saat hizmet önce.

Sır için nazikçe fırın veya mikrodalga kadar biraz cıvık Karamel Sos 1 bardak sıcak ve cheesecake dökün. Karamel pasta üzerinde düzgün ve hizmet vermeye hazır.

Keyfini çıkarın.


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Tüm Hakları Saklıdır - YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yazılar, yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları börekyapiyorum sitesi'ne aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz.
2014 Gizemli Börek ve Tatlı Tarifleri...