sahur için değişik tarifler bir arada

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar diliyorum.bugün sizlere  sahurda yapabileceğiniz değişik ve kolay hamurişerinden seçenekleri bir arada sunmak istedim.ayrıca bu tarifleri iftar bereketi etkinliği için sevgili gelibolu17e göndermek istiyorum.kolay lezzetli tarifler için buyrun bakalım.

galetaunlu krep böreği


rus böreği 




kırma börek



pankek




tavada ıspanaklı börek



tavada haşhaşlı çörek



pide pizzası



karbonatlı akıtma tarifi


İçerik http://borekyapiyorum.blogspot.com/ adresine Aittir...

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Tüm Hakları Saklıdır - YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yazılar, yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları börekyapiyorum sitesi'ne aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz.
2014 Gizemli Börek ve Tatlı Tarifleri...